Al onze producten werken met Apple HomeKitVeilig betalen met iDealSnelle verzending, binnen 24 uur verzonden
mobile navigation toggleMenu
Kies categorieclose
Inloggenclose

Heb je al een account bij ons? Log hieronder in om producten aan je verlanglijst toe te voegen.

Wachtwoord vergeten?

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

De garantietermijn die wij hanteren hangt af van het gekochte artikel. Deze termijn is wettelijk vastgelegd en afgestemd op de verwachte levensduur van het artikel.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@workswithhomekit.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Veelgestelde vragen Vragen over garantie? Neem contact met ons op

Heb je een vraag over een product? Mail ons op info@workswithhomekit.nl